Ramen & Deuren

Werkwijze

Beste Klant,

 

Jullie gezondheid, veiligheid en die van onze medewerkers is onze topprioriteit.

 

Gezien de huidige preventiemaatregelen die worden opgelegd omtrent COVID-19 hebben we na veel twijfels, overleg en bezorgdheden de knoop doorgehakt en besloten om al onze werkzaamheden vanaf maandag 23/03/2020 volledig te stoppen. Echter stellen wij alles in het werk om jou als klant, in deze tijdelijke crisis, zo goed mogelijk te blijven helpen. Voor dringende zaken kan u ons contacteren per mail (info@deluplast.be).  Op ons kantoor is er een beperkte permanentie tot nader bericht. Wij proberen u steeds in het mate van het mogelijke te beantwoorden.

Deze maatregel is momenteel van kracht tot en met 5 april 2020.

 

Alvast bedankt voor jullie begrip! We hopen jullie binnenkort gezond en wel terug in onze toonzaal te mogen ontvangen!

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Het voltallige Team Deluplast BV.

Een nieuwbouw of een renovatie van de ramen & deuren brengt heel wat met zich mee.
Het is voor ons heel belangrijk dat u als klant precies weet wat er u te wachten staat en dat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Daarom hanteren wij een zeer overzichtelijke en aangename werkwijze. 

1) eerste contact

Als klant wilt u natuurlijk vooraf graag weten wat  uw ramen & deuren zouden kosten, daarom bezorgen wij voor de aanvang van de werken een vrijblijvende offerte met:

  • Voor renovatie: opmeting van de ramen & deuren op locatie
  • Voor nieuwbouw / verbouwing: overlopen we het bouwplan
  • Een volledige & gedetailleerde uitleg ter plaatse of in onze toonzaal

2) offerte

Op basis van de gegevens tijdens het eerste contact bezorgen we u een overzichtelijke prijsofferte met de volgende gegevens:

  • De voorziene werken
  • Materialen die gebruikt worden (type glas, profiel, enz...)
  • Afwerking (afkasting, rolkasten, gordijnkastjes, enz...)
  • Indien er varianten gevraagd worden staan deze duidelijk als meer- of minprijs vermeld
  • Enz...

Omdat de klanten ons vertrouwen, hebben wij ook vertrouwen in onze klanten.
Daarom vragen wij geen voorschotten voor zowel nieuwbouw als renovatie !!

3) planning & definitieve opmeting

Als u de werken aan ons toevertrouwd, krijgt u in geval van renovatie meteen de correcte uitvoeringsdatum en alsook de aantal geschatte werkdagen.
Ook alvorens we vanstart gaan met de werken volgen we de volgende richtlijnen:

Voor renovatie:

  1. Afspraak om definitief te komen opmeten, alsook alles te bespreken
  2. Indien er wijzigingen zijn tegenover de offerte worden deze per mail of brief bezorgd (zodat u als klant kan controleren of dit correct is, zodat er achteraf geen problemen zijn)
  3. Daarna gaat de bestelling in productie.

Voor nieuwbouw of verbouwing:

  1. U krijgt bij ondertekenen van de offerte de dorpelplannen mee.
  2. Vanaf de arduinen geplaatst zijn, kan u ons contacteren zodat we definitief kunnen komen opmeten en alles te bespreken.
  3. Indien er wijzigingen zijn tegenover de offerte worden deze per mail of brief bezorgd (zodat u als klant kan controleren of dit correct is, zodat er achteraf geen problemen zijn)
  4. Daarna gaat de bestelling in productie en krijgt u de uitvoeringsdatum

4) Uitvoering

Onze eigen interne plaatsers zullen op de afgesproken datum aanwezig voor de uitvoering van de geplande werken.

  • uitbreken & afvoeren van de oude ramen & deuren (bij renovatie)
  • Plaatsen van de nieuwe ramen & deuren 
  • Afwerken van de nieuwe ramen & deuren (indien dit voorzien is op de offerte)
  • Enz...

 5) Betaling

Nadat de werken uitgevoerd zijn, ontvangt u een factuur !
Deze is te betalen binnen de 14 dagen !